miercuri, 25 iulie 2012

Le-le-le-lenea e mareeee!!!

Miercuri, 25 iulie

       Lol. Am găsit o melodie care sună cam aşa: le-le-le-lenea e mare, ne lenevim toţi la soare! Ăsta ar trebui să fie imn naţional şi hit care să răsune în toate difuzoarele de pe plajă. Gata, oficilal, e melodia mea, mi se potriveşte perfect!
       Nu-mi vine să cred cum mi-am pierdut jumătate din vacanţă: trezit când vrea curu' meu, halit tâmpenii, desene, calculator, citit, muzică, desene, calculator, film, dormit.
       Vreau să plec, să-mi iau catrafusele şi să plec în vacanţă, fără nicio grijă, în genul Hakuna matata! Aham, aşa vreau. :3 Să mă relaxez undeva la munte, să mă întind pe iarba moale, cu mâinile sub cap, la umbră şi să dorm toată ziua. Mă rog, noaptea e făcută pentru aşa ceva, pentru că, cine ştie, dacă se trezeşte o capră să se ia de mine? Ups, am uitat! Cine dracu' doarme vara? Şi mai vreau să îmi pun căştile în urechi şi să privesc cerul şi norii ăia pufoşi. Când eram mică, mereu mă întrebam dacă poţi pluti pe ei. Când am crescut, visele mele s-au năruit.
         De-abia aştept să se întoarcă Andreea de la ţară, chiar dacă asta se va întâmpla pe la sfârşitul lui august. De ce, soartă crudă, de ceeeeeeeee? Eh, bine măcar că s-a inventat telefonul.Când o să se întoarcă, o să stăm pe mess şi o voi zăpăci la cap, *muahahahahahahahahahahaha*, ca să ştie că nu scapă aşa de repede de mine. Oh, asta-mi aminteşte că Emy mi-a spus să-i transmit salutări din partea sa. :3 Bine, boss, aşa o să fac!
        Rayn e atât de enervant. Cred că el nu a auzit niciodată de chestia aia cu ,, Ce ţie nu-ţi place, altuia nu-i face.'' Nu. El plus încă 200 de oameni habar n-au despre asta. Muriţi! Sunt sigură că o să-şi ceară el scuze odată şi-odată. Ce? Doar eu sunt fata, nu vă aşteptaţi să îmi cer eu iertare, nu?
        Singura chestie interesantă pe care am făcut-o în vara asta a fost că am văzut primele 12 episoade din ,, The Secret Circle'' şi că mi-am luat ,, Domnia Haosului.'' Mda, ştiu că am mai scris asta odată, dar simt nevoia să mă laud. Din nou. :) O voi comenta după ce o voi termina de citit, adică în vreo două zile. :)) E prea interesantă.
        Trebuie să mă mai uit şi la ,, Another Ova'', şi la Skins Uk, deci am planuri mari. Yu-huuuu! :))
       Ştiu că nu vă interesează ce fac eu, dar nu prea îmi pasă. Uşşşş!
Şi... leul ăsta sexy, pentru voi! :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu