marți, 17 iulie 2012

Leapşa ( unu)

Am luat asta de pe blogul cuiva.  Chiar vreau să văd ce iese. :D

I: Despre mine

      1. Orientare sexuală: ce întrebare-i asta? Îmi plac băieţii,logic.
      2. Ceva la care eşti groaznică: Sunt multe chestii, cum ar fi: matematica, îndemânarea (îhm, am două mâini stângi) şi calculatorul. :))
      3. În braţele cărei persoane aş vrea să fiu acum: Habar n-am, nu se există momentan.
      4. O descriere a stimei de sine: Huh? Şi traducerea unde ar trebui să fie? :p
      5. Cine sunt cei mai buni prieteni ai tăi. Vrei să spui, cea mai bună prietenă. O cheamă Mady şi e o persoană foarte specială pentru mine. :3
      6. Cartea preferată: Clar: ,, Forţele răului absolut''
      7. Haioasă, nebună, deşteaptă, amuzantă. Mai multe nu zic, ca să nu se umfle prea tare-n pene. :))
      8. Cea mai mare bifurcaţie din viaţa ta: Nu mi s-a întâmplat. Sper să nu fiu pusă să aleg între două bunăciuni. =))
       9. Animalul preferat: Căţeluşii. :3
      10. Cineva care-ţi lipseşte: nişte prieteni...
      11. Ce am făcut ieri: Tu chiar vrei să mai ţin minte? Cred că am lenevit.
      12. Care este cea mai mare realizare: Oficial, sunt o ratată.
      13. O descriere a persoanei pe care o urăsc: Bleah, chiar trebuie? Mă rog, un cuvânt şi gata: dezgustătoare. :(
       14: Top 5 cântece preferate la momentul de faţă: 1. Publika- Unde eşti; 2. Adele- Turning tables; 3. Pink- Sober ; 4. Maximilian-Like a boss; 5. 1000 foot krutch- So far gone :3
       15: Ce găsesc atractiv la sexul opus: Simţul umorului.
       16: Toate animalele pe care le-am avut: o căţea, Lessie, un câine, Pape, vreo câteva pisici- pe toate le chema Miţi, şi încă un căţel, Boss. :3
        17. Aroma de îngheţată preferată: ciocolată, mai întrebi?
        18. Locul în care aş vrea să fiu în acest moment: în pat. :))
        19. Cel mai urât lucru pe care mi l-a spus cineva: Chiar trebuie să mă chinui să-mi amintesc? Neah, nu-mi pasă!
        20. Unde am mai locuit înainte: Tot aici.
        21. Te-aş iubi dacă... mi-ai arăta că ţi la mine ca la ochii din cap.
        22. Planuri de viitor: Verificaţi ,, Before I die''.
        23. Cel mai jenant moment: Atunci când spun ceva fără să gândesc şi realizez că am spus o tâmpenie. Sau atunci când m-au întrebat ai mei dacă-mi place de cineva.
        24. Două dintre nesiguranţele mele: Să greşesc şi să dezamăgesc pe cineva. :(
        25. Ce aş face dacă aş câştiga la loterie: Aş vizita România, Japonia şi Londra. Aş plăti datoriile alor mei, mi-aş lua muuuuuuuuuuuuuuuuulte cărţi şi aş dona. :3
        26. Ce-mi place cel mai mult la mine: Pot sări peste asta? N-am o părere foarte bună despre propria persoană.
       27. Ce trupe slash cântăreţi am văzut până acum, live: Ăăă... Andra, Inna, Taxi, Bosquito =)), Vunk :3, Holograf. Cam atât. Numai din ăştia români, din păcate. :(
       28. Câţi copii vreau în viitor: Trei. Două gemene şi un băiat adoptat. :3
       29. Ceva la care mă pricep: aş spune scrisul, dar sunt unii mult mai buni decât mine. Eh, cui îi pasă? Scrisul, nah!
       30. Cel mai drăguţ lucru pe care mi l-a spus cineva: Secret. :D
       31. Ceva ce mi-am dorit în mod repetat: concert Paramore!
       32. Relaţia cu părinţii: Hmm... aşa-şi-aşa.
       33. Ceva ce ar fi trebuit să spun cu mult timp în urmă. Sunt destule chestii. Dacă taci, regreţi. Dacă nu taci, nu mai dormi noapte, ca nu cumva să fi spus ceva greşit. Soartă crudă.
       34. Mâncarea preferată: Pizza, pizza, pizza! =p~
       35. Locul preferat: Undeva, la munte.
       36. Relaţia cu fratele: Stă cu curu'n sus.
       37. Citatul preferat: 
"Se zice că timpul trece. Timpul nu trece niciodată. Noi trecem prin timp."
    38. Ziua de naştere: 3 iulie.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu