sâmbătă, 9 februarie 2019

Oh, Doamne! Câte amintiri pe blogul ăsta! Tocmai ce m-am uitat acum câteva minute pe el și am văzut toate postările  mele de acum trei-patru ani. Poate chiar cinci ani, dacă nu exagerez. Sunt postări destul de scurte, dar îmi reflectă perfect personalitatea imatură și jucăușă pe care o aveam la șaptesprezece ani. Pe atunci, nu aveam conceptul de serviciu, și eram cam naivă și inocentă. Ceea ce-i frumos, până într-un punct. Mă purtam ca un copil, dar este bine că m-am mai trezit și eu la realitate.

Aveam și eu prieteni cu care ieșeam, spre exemplu prietenă mea cea mai bună, dar care s-a mutat cu iubitul ei și are un job care îi ocupă o mare parte din timp. Nu am mai vorbit de mult timp, pentru că ea este mai ocupată decât mine și, desigur, iubitul ei este mai important decât mine. Whatever, cui îi pasă? Mă descurc și singură. De asemenea, alți prieteni de-ai mei sunt ocupați cu munca. Iar eu sunt ocupată acum cu facultatea.

Să vă spun ce am mai făcut în toți acești ani de când nu am mai postat pe blog. Și da, asta este o revenire, îmi propun să revin cu recenzii. By the way, asta sunt eu acum:
Sau asta eram eu in ianuarie 2019, că între timp a trebuit să mă tund. Oricum de-abia aștept să crească la loc. Știu că nu puneam poze cu mine atunci, dar acum pun. Nu aveam încredere în mine și nu îmi plăcea să îmi fac poze, dar acum îmi place. Cu încrederea tot prost stau. Așa, păi să revenim la ce am mai făcut eu până acum...

Prin 2014, după ce am luat bacul ( sau era 2015? nu mai știu...) am vrut să mă angajez. Cea mai mare prostie pe care am făcut-o vreodată a fost că m-am angajat la țară, la un magazin de c***t, mă scuzați. Dar veneam la muncă de marți până duminică, de la 7 la 17 și mă puneau să car marfă în fiecare zi. Era super greu, iar când ajungeam acasă nu mă mai puteam mișca. :)) Oricum, am plecat de acolo și am început să lucrez la call center, unul mai prost ca altul. Și acum tot într-un call center lucrez, dar oamenii sunt ok, este part time și tot ce trebuie să fac este să fac sondaje. Pot spune că îmi place.

Am intrat, de asemenea, la facultatea la care voiam să intru, adică la Universitatea din București, la Limbi Străine. Oamenii sunt super de treabă acolo și mă simt bine să fiu printre ei și să învăț acolo.

Cam asta este tot, nu o să vă plictisesc cu alte detalii neimportante. Dacă vă mai interesează ce scriu eu pe aici, puteți să îmi spuneți ce ați mai făcut voi în acești ani în care nu ne-am mai scris. Dacă vreți. Iar în postarea următoare, voi vorbi despre o carte care pe mine m-a ținut cu sufletul la gură, adică ,,Bird box: Orbește", De Josh Malerman. Pa-pa!
Imaginea este preluată de pe IDBM, toate drepturile merg la autorii săi, eu nu dețin niciun drept asupra ei.


Un comentariu:

  1. Timpul tău și-a eliberat sinele pentru sărăcie și barieră
    Distanța nu este o problemă, nu te uita să-ți cunoști corpul liber pentru sărăcie, părinții tăi trăiesc în viața săracă nu înseamnă că vei trăi în viață săracă, nu te uita înapoi, este timpul tău pentru a-ți elibera sinele pentru sărăcie
    (1) dacă vrei bani instantanee
    (2) dacă îți dorești înapoi fosta iubită sau iubitul tău
    (3) dacă doriți puterea de a conduce ministerul
    (4) dacă doriți să câștigați numărul loto sau pariați 9ja
    (5) dacă vrei să fii bogat fără sacrificiu de sânge uman
    (6) dacă vrei să-ți controlezi soțul sau soția
    (6) dacă doriți limba de comandă
    (7) dacă doriți să fiți membru al continuității
    (8) dacă sunteți în căutarea unui copil, soț, soție sau soluție la problema dvs.
    (9) dacă doriți ca afacerea dvs. să se mute ca și cum cunoașteți alții,
    (10) puterea de a câștiga cazul
    (11) puterea unui post înalt în biroul sau locul de muncă
    (12) dacă vrei farmec
    (13) dacă vrei o putere spirituală de a controla oamenii
    (14) dacă doriți un loc de muncă
    (15) dacă nu aveți soluție în străinătate, contactați acum baba pe e-mail: Ededetemple@gmail.com SAU whtasapp +38972751056 înainte ca ora să fie prea târziu ...

    RăspundețiȘtergere