luni, 5 decembrie 2016

Vicii

Nu cred că a existat vreo perioadă a vieții mele în care să nu fiu obsedată de ceva. Îmi plăcea să vorbesc despre chestiile care-mi dădeau dependență. Mult. Vorbeam cu ai mei în maşină şi cu prietena mea cea mai bună, la ea acasă. Atât de tare mă pasionau.
Îmi place mult muzica, e unul dintre viciile mele, pentru că eu ştiu că mereu am ascultat-o. Nu pot trăi fără ea, pur şi simplu e cu mine zilnic. Dar na, gusturile s-au schimbat între timp.
La scris nu vreau să renunț, deşi uneori mi se pare grea chestia asta din cauza lipsei de timp, dar e un alt lucru care mă face fericită. Vreau să public o carte, am visuri mari.
Ciocolata, oh, Doamne! Frate, nu ştiu dacă există oameni cărora să nu le placă. Eu sunt dependentă.
De familie şi de prieteni, avem cu toții nevoie. Şi îi iubim. Mult. <3


2 comentarii:

  1. Frumos spus.^^Toti avem micile noastre obsesii.
    Asta e o revenire pe blog?

    RăspundețiȘtergere
  2. Timpul tău și-a eliberat sinele pentru sărăcie și barieră
    Distanța nu este o problemă, nu te uita să-ți cunoști corpul liber pentru sărăcie, părinții tăi trăiesc în viața săracă nu înseamnă că vei trăi în viață săracă, nu te uita înapoi, este timpul tău pentru a-ți elibera sinele pentru sărăcie
    (1) dacă vrei bani instantanee
    (2) dacă îți dorești înapoi fosta iubită sau iubitul tău
    (3) dacă doriți puterea de a conduce ministerul
    (4) dacă doriți să câștigați numărul loto sau pariați 9ja
    (5) dacă vrei să fii bogat fără sacrificiu de sânge uman
    (6) dacă vrei să-ți controlezi soțul sau soția
    (6) dacă doriți limba de comandă
    (7) dacă doriți să fiți membru al continuității
    (8) dacă sunteți în căutarea unui copil, soț, soție sau soluție la problema dvs.
    (9) dacă doriți ca afacerea dvs. să se mute ca și cum cunoașteți alții,
    (10) puterea de a câștiga cazul
    (11) puterea unui post înalt în biroul sau locul de muncă
    (12) dacă vrei farmec
    (13) dacă vrei o putere spirituală de a controla oamenii
    (14) dacă doriți un loc de muncă
    (15) dacă nu aveți soluție în străinătate, contactați acum baba pe e-mail: Ededetemple@gmail.com SAU whtasapp +38972751056 înainte ca ora să fie prea târziu ...

    RăspundețiȘtergere