marți, 18 decembrie 2012

It's Christmas time! :3

     E oare posibil să fi îndrăgostită de o melodie? :3 Să-ţi ajungă atât de adânc în suflet şi să te facă să-ţi verşi lacrimile? Câteodată simt că doar muzica mă înţelege.
       E urât să fi îndrăgostită atunci când cel pe care-l placi nu are aceleaşi sentimente pentru tine. Dar ceea ce doare cel mai tare e că are momente în care e pur şi simplu perfect şi altele în care îmi vine să-l iau la palme. Oh, şi încep să mă satur de toate astea... Cred că m-am schimbat. Înainte, când vedeam un cuplu drăguţ pe stradă, mă înmoiam imediat. Acum, îmi vine să vărs. :)) Ce naiba s-a întâmplat cu mine?! Eu, romantica incurabilă! o.O
         Oricum, prea multă dragoste strică şi nu ţine de foame. Voi vorbi despre vacanţă, partea mea preferată din tot anul şcolar. Mai sunt câteva zile dar eu nu mai am răbdare! Pot să stau liniştită, pentru că am toate mediile încheiate. Recunosc că am cam fost o lenesă şi m-am lăsat pe tânjeală semestrul ăsta, însă sper ca semestrul viitor să las lenea la o parte. M-am convins şi eu că nu e bună de nimic. :))
        Am ce să citesc ( da, o ciudată care citeşte în vacanţă, vă rog nu săriţi în cap de uimire): ultimele 3 volume din ,,Academia Vampirilor'', toată seria HP ( mă tot chinui să citesc seria asta încă de pe la 14 ani =)) ), ,, Privilegiul'', ,,Hollywood-ul e ca un liceu de fiţe'' şi ,,Fantomele ne ştiu toate secretele''. Trebuie să le citesc şi pe alea pentru şcoală, dar le las mai încolo pe-alea. :))
       Sper să mai ningă. Nu m-am bătut cu bulgări, n-am făcut şi eu niciun om de zăpadă şi un Crăciun fără zăpadă e ca toaleta fără hârtie igienică. =)) Zăpada e absolut necesară de Crăciun şi de Revelion! Oh, anul ăsta sfârşitul lumii pică pe 21 decembrie, ar trebui să-l sărbătorim, nu? :)) Am ajuns la concluzia că ar trebui să ne îmbătăm, dacă tot se sfârşeşte lumea, nu? Deci, să petrecem! :)) Apoi putem să ne culcăm. :)
        Vreau să sărbătoresc Crăciunul împreună cu ai mei. N-ai nicio satisfacţie dacă îl faci de unul singur, trebuie să ai alături pe cineva drag. Poţi să ai un brad înalt de doi metri şi învelit în aur, dar nu lucrurile materiale aduc fericirea, ci oamenii care te iubesc şi pe care-i iubeşti, la rândul tău. Mă gândeam să petrec Anul Nou la cea mai bună prietenă a mea, cu siguranţă o să ne distrăm. M-a chemat şi anul trecut, dar am refuzat-o ca să merg cu părinţii la nişte rude. Nu pot să cred că spun asta, dar chiar ne-am distrat! :o Anul ăsta nu o mai refuz, nu-mi pasă, merg la ea! Indiferent ce zic ai mei.
       Oh, şi trebuie să primesc colindători! :)) Sunt aşa încântată! :)) O să-i pun să cânte colinde şi le voi împărţi covrigi, bomboane şi mere. ;) Sper doar să mă pot trezi odată cu ei.
         Vineri sau sâmbătă împodobesc bradul, cântând ,, Jingle Bells'' şi alte colinde în engleză. O să mă învelesc cu o pătură şi o să termin de vizionat ,, Skins'', şi o să beau ciocolată caldă. :3 ( Vouă nu vă place pisica Pusheen? :o3 Eu o ador! )
        Din fericire, joi avem program de la ora zece şi oricum va fi o zi scurtă deoarece am făcut treaba aia cu Secret Santa, deci ne vom împărţi cadouri între noi. Hmmm... mă întreb ce-am primit. :-?? Deşi nu prea am aşteptări mari de la colegii mei, de-aia sunt curioasă să văd cine a tras bileţelul cu numele meu scris pe el. Am eliminat deja multe posibilităţi. Ar fi tare ca cel pe care l-am tras eu să mă fi tras pe mine. :)) Chiar ar fi ok. :))
       Se pare că, în sfârşit, mi-a revenit şi mie pofta de scris. :* Iei, ce bucurie! :) În fine, vă las momentan şi nu uitaţi să-l votaţi pe Shane în ,, Battle of crushes''! :3 Iubirea mea trebuie să câştige, da? :))
       [ Am devenit fană a pozelor de pe We heart it, da, le ador! :) - am simţit nevoia să spun asta, nu ştiu de ce?- Data viitoare, probabil voi vorbi despre chestiile care mă enervează sau despre reclamele tâmpite de la tv. Nu ştiu, mai vedem. :3 Oh, şi vă mulţumesc pentru că mi-aţi adăugat micul meu blog în listele voastre. Sunt fericită să văd cum creşte. :3]
        V-am pupat şi, dacă nu ne citim până după sărbători ( dar nu cred că o să se întâmple asta), vă urez sărbători fericite alături de cei dragi! :*
        Vineri, videoclip nou a la Tequila. xD

4 comentarii:

  1. Um..mare dreptate.. E atat de insuportabil sa iubesti sa nu fim iubiti..
    E prima postare pe care o citesc de pe acest blog si din cate vad mi-ai citit din inima , sunt perfect de acord cu tot ce ai scris acolo , cel putin inceputul .
    Eu acum citesc Fiica lui Mistral vol.II si apoi incep Privilegiul si apoi Hollywood-ul e ca un liceu de fiţe . Hi-hi , le am sus in biblioteca.
    Paiiii , dragut blog , imi place felul in care scrii , o sa te citesc mereu de acum , probabil o sa ma vezi prin comentarii :-" .
    Iarna magica !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că mă-nţelegi, eşti o scumpă. :3
      Şi eu tot sus le am, dar în bibliotecă, ci sus pe cuier. :))) În bibliotecă nu mai încap. :">
      Mulţumesc la fel! :3

      Ștergere
  2. Daa, pisicuţa e adorabilă :x Cred c-am salvat toate pozele cu ea pe care le-am văzut. Iar we heart it e unul din siturile mele favorite <3 Mereu găsesc cele mai drăguţe poze acolo.
    Haai, Shane :3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ai cum să n-o iubeşti. :)) Cine-a inventat-o a fost un geniu. o.o
      Ui hărt it iz ză best. :)) Da, hai iubire, hai! :)) <3

      Ștergere